skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]

Cele mai pune practici pentru notificări împinse prin Beaconi

Nu toate activările au un rezultat pozitiv. Marcin Kasz explica de ce: „beaconii sunt inutili … când sunt folosiți necorespunzător.” Trimiterea de notificări greșite sau la momentul nepotrivit poate fi mai rea decât să nu trimiți niciun mesaj deloc. De aceea, înțelegerea celor mai bune practici de notificari împinse este vitală pentru a avea succes.

Este ușor să presupui că înțelegeți ce vor utilizatorii dvs., dar fără o analiză adecvată, aceste presupuse dorințe sunt adesea în întregime greșite. Clienții nu doresc o grămadă de tranzacții – doresc tranzacțiile potrivite și le doresc la momentul potrivit. Iată cele mai bune 4 practici de notificare:

Cele mai bune practici de notificare # 1: Furnizați informații utile

Cumpărătorii nu doresc să li se spună cât de bună este oferta pe care tocmai au primit-o; trebuie sa decidă asta ei înșiși. Ei doresc să acceseze informații singuri și să aibă încredere că este adevărat. În loc să încercați să le schimbati comportamentul, încercați mai bine să oferiți utilizatorilor ceea ce doresc.

Nu sunteți uimiți atunci când un client își deschide repede telefonul și începe să compare prețurile. De fapt, studiul de la New Autoshopper al companiei JD Power din 2014 a constatat că, dintre clienții care utilizează telefonul la un dealer auto, 42% pur și simplu au căutat informații despre modelul de bază. Aceasta înseamnă că aceștia au căutat informații de bază. Această evoluție indică unul dintre cele mai importante aspecte ale comerțului cu amănuntul modern: transparența.

Cumpărătorii cer transparență
Până la 90% dintre cumpărători folosesc dispozitivele mobile în magazine și 54% utilizează aceste dispozitive pentru a efectua comparații de prețuri. Partajarea de informații reale și solide cu clienții va genera mai multe achiziții pe termen lung, creând un sentiment de transparență. Întreprinderile ar trebui să urmărească mai mult decât doar specificații și oferte. Acestea ar trebui să ia în considerare includerea unor evaluări sau a unor evaluări imparțiale pentru a ajuta clientul să aleagă și poate chiar să ofere informații suplimentare care să consolideze încrederea în produs. În loc să trimiteți o ofertă pentru un anumit produs alimentar, o aplicație ar putea sugera rețete relevante. Adaugăți valoare notificărilor voastre.

Cele mai bune practici de notificare # 2: Țintirea cât mai exactă a mesajelor

Piramidele de produse din hypermarket și bannerele pur și simplu nu pot concura cu smartphone-ul. Retailerii trebuie să adauge nu doar mai multe componente digitale în campaniile lor, ci și componente mai inteligente. Companiile trebuie să înțeleagă ceea ce dorește clientul, să fie ușor accesibile pentru acesta și mesajele să fie adaptate cu atenție. Folosind conținut digital și mesaje de proximitate, comercianții cu amănuntul pot trimite promoții clienților care se potrivesc cu comportamentul și poziția lor în magazin.

Beaconii pot folosi și genera date ca nimic altceva momentan – de ce să nu îi folosiți? Folosiți această experiență de notificare prin împingere, adresându-vă clienților dvs. în mod corect și în locul potrivit.

Aceasta înseamnă două lucruri: o segmentare mai bună și C2A mai relevant. Proximitatea și datele strânse anterior ar trebui folosite pentru a răspunde mai bine clienților și a le oferi o ofertă pe care nu doresc să o refuze (pentru că le place și produsul este chiar în fața lor!).

Beaconii activează navetiștii din Londra
De exemplu, Proxama a folosit beaconii să vorbească cu pasagerii pe autobuzele din Londra. Ei l-au dat informații valoroase și promoții în momentul cel mai potrivit. În cele din urmă, Proxama a constatat că notificările de informații actualizate a călătoriilor în timp real, bazate pe beacon, au primit o rată de clic de 44%.

Utilizați datele pentru a cunoaște clienții și utilizați beaconii pentru a discuta cu aceștia în momentul în care contează cel mai mult.

Cele mai bune practici de notificare # 3: Inventați promoții creative

Există nenumărate modalități de a interacționa cu clienții. Oferiți sfaturi. Dați-le informații relevante. Distribuiți reduceri deosebite. Dar nu toate mesajele vor activa utilizatorii. Ați fi încântați de aceste mesaje?

  • Bună ziua [introduceți numele aici] bun venit înapoi. Acum cumpărați acest produs!
  • Hei acolo, încercăm să vindem mai multe smartphone-uri, și ar trebui să cumperi niște!
  • Bună ziua! Avem câteva articole feminine la vânzare astăzi!

Problema cu multe campanii este, pur și simplu, lipsa de creativitate. Campaniile de reduceri care spamează utilizatorii cu mesaje pot avea un anume impact. Dar a fi mai inteligent să folosiți beaconii pentru rezultate deosebite.

Cum House of BlueaJeans au devenit creativi
House of BlueJeans, acum destui de faimoși, au folosit beaconii pentru a face oglinzile din camera de probă mai inteligente. Nu au oferit doar anunțuri sau promoții, ci șansa de a găsi produse relevante sau chiar să facă și să partajeze fotografii. Nu este surprinzator faptul ca au descoperit ca clientul incearca cu 90% mai multe produse pe Oglinda Interactivă decat in interiorul camerei de probă traditionale.

Cu tehnologia IoT și beaconi, este vital să înțelegem ce indicatori de performanță putem avea (KPI). Nu utilizați beaconii doar pentru a direcționa utilizatorii către un singur produs. Utilizați-i pentru a crea mai multe opțiuni care se încadrează în direcții diferite. Mesajul împins poate duce în mod evident la produse direct corelate. Poate direcționa clineții către alte servicii adăugate, se poate concentra pe colectarea datelor sau pe găsirea unor beneficii pe termen lung, oferind pur și simplu valoare clientului.

Cele mai bune practici de notificare # 3: Confruntați direct cele mai proaste rezultate

Aveți o rată scăzută de activare? Nu puteți sa vă fidelizați clienții? Este tentant să dai vina pe sistem sau să renunți la asta, dar analiza și optimizarea aplicației și a sistemului este o problemă cu care trebuie să te confrunți. Trebuie să fii convins că aplicația ta funcționează așa cum doresc utilizatorii și că o folosești ca parte a unei campanii cu adevărat omnichannel. Nu vă împrăștiați în toate direcțiile și sperați că o aplicație mobilă elegantă va funcționa în mod magic.

Concentrați-vă pe interfețele uimitoare, sistemele intuitive și conținutul care funcționează pentru clienții dvs. În cele din urmă, respectați opțiunea de renunțare. Unii clienți vor dori să iasă din sistem și ar trebui să fie capabili să facă acest lucru cu ușurință, în loc să fie deranjași de numarul de întrebări la care să răspundă sau să fie obligați să ceară dezabonarea de două ori.

Dacă respectați utilizatorul și analizați valorile cele mai bune și cele mai proaste, veți găsi locul optim în care puteți menține clienții mulțumiți.

Toate drepturile rezervate https://kontakt.io/blog

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top