skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]
GEOFENCING

Ce înseamnă geofencing?

Un Geofence este un perimetru virtual dintr-o anumita arie geografică. Acesta poate fi delimitat de o rază în jurul unei locații sau a unui set predefinit de coordonate GPS. Cu Beaconit puteți crea un geofence cu o rază între 50 de metri și 50 de kilometri.
Procesul de utilizare a unui geofence se numește restricționare zonală. Un geofence vă permite să trimiteți notificări utilizatorilor aplicației dvs. atunci când acestea se află în interiorul perimetrului desemnat acestuia, de exemplu, magazinul, expozitia, standul, terenul etc. Acest lucru vă permite să oferiți utilizatorilor informații extrem de localizate în spatiu și timp, deci relevante pentru ei, care vă ajută să vă activați utilizatorii, să creșteți vânzările și să obțineți informații relevante despre traficul din perimetrul geofence-ului și alte date relevante despre potențialii clienți.
Sunt atât de multe mesaje acolo, că cel de care de fapt ai nevoie s-ar putea să treacă pe lângă tine fără să îți dai seama. Dacă un potential consumator intră în perimetrul geofence-ului vostru probabil notificările personalizate per geofence îl vor ajuta să găsească mai repede ceea ce are nevoie sau caută.

Cum funcționează Geofencing-ul?

Geofencing-ul poate utiliza GPS-ul, serviciile GSM pentru date mobile, WiFi sau tehnologia Bluetooth. Beaconit foloseste GPS-ul, WiFi și Bluetooth-ul telefonului vostru pentru a verifica dacă vă aflați într-o locație în care este setat un geofence. Folosind platforma Beaconit, marketerii sau agențiile de publicitate pot crea, delimita și activa geofence-uri în propriile lor aplicații. Unele companii folosesc pentru a declanșa o acțiune la intrarea într-un geofence, SMS sau e-mail. Prin platforma Beaconit, trimitem notificări direct pe telefonul mobil al celor care intră în geofence prin intermediul unei aplicații mobile. Utilizatorii aplicației voastre, indiferent de sistemul de operare al telefonului, iOS sau Android, trebuie să aibă opțiunea de primire notificări deschisă (ON) în mod specific pentru a putea primi notificări de tip push atunci când instalează aplicația pe telefonul lor.

De ce aveți nevoie ca să începeți să utilizați geofencingul prin platforma Beaconit?

În primul rând pentru a putea utiliza geofencingul trebuie să aveți o aplicație mobilă. Evident trebuie să existe utilizatori care au instalat aplicația voastră astfel încât să aveți cui să trimiteți notificări. Dacă nu dețineți o aplicație proprie puteți totuși să faceți un parteneriat cu o companie care deține o aplicație mobilă și să trimiteți notificări utilizatorilor acelei aplicații.

De ce să folosiți Geofencing-ul ca parte a mixului de marketing?

Vă activați mai puternic utilizatorii. Oamenii sunt bombardați cu reclame oriunde se duc. Cea mai mare parte a mesajelor de publicitate sunt de tip în masă, insuficient de exact țintite către consumatorii potriviți. Notificările de tip push create în platforma Beaconit, nu doar că sunt direcționate în funcție de locație și de oportunitatea lor, dar ele pot fi segmentate și personalizate suplimentar folosind datele pe care aplicațiile mobile le au de la profiluri de utilizator și preferințele personale. În cazul în care sunt folosite eficient, pot crește utilizarea aplicației mobile ceea ce duce la activarea mai puternică a utilizatorilor. Studii recente au ajuns la concluzia că 70% dintre consumatori găsesc notificări bazate pe locație valoroase pentru ei și 53% dintre ele sunt gata să interacționeze publicitatea pe bază de locatie.
Cresc vânzările. Utilizatorii sunt stimulați atunci când li se oferă un discount. 47% dintre consumatorii intervievați au declarat că probabil ar face cumpărături de la un retailer care a oferit promoții atunci când acesta se află în apropiere. Ca rezultat al segmentării per locatii și profil de utilizator companiile care au folosit platforme similare Beaconit au obtinut o creștere de CTR(click through rate) de 40% in retail si 33% in restaurante.
Comparând aceste rezultate cu CTR pentru notificări push generice, care este de doar 2%, iar pentru bannere mobile care este de 0,011%, acesta este un rezultat excelent!

Back To Top