skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]

GEOTRIGGERS

Ce sunt Geotriggers?

Un geotrigger este un „ping“ pe care un dispozitiv mobil, cu o anume aplicație instalată, este trimis atunci când intră într-un geofence. Acesta funcționează în același mod ca și un geofence, dar nu trimite o notificare push pentru utilizator.
În schimb, informațiile sunt utilizate într-un mod diferit. De exemplu, marketerii pot dori să înțeleagă istoricul locației unui utilizator, să afle numărul de utilizatori care trec printr-un geofence într-un interval de timp sau pentru a apela cod personalizat în interiorul aplicației în funcție de locația utilizatorului.
Geotriggers poate fi de asemenea utilizat în asociere cu Beacons.

Cum sunt folosiți Geotriggers?

Așa cum dezvoltatorii de aplicații mobile au nevoie de date pentru a îmbunătăți experiența și crește implicarea utilizatorilor, informațiile bazate pe locație sunt de asemenea o componentă importantă pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor în lumea reală. Afacerile de tip brick&mortars, magazine și restaurante, văd datele despre locații importante pentru luarea unor deciziilor de afaceri ca de exemplu în cazul în care ar trebui să deschidă următorul magazin sau restaurant din rețea. Geotriggers reprezintă o modalitate ușoară și eficientă de colectare a datelor per locație. Unele exemple despre modul în care au fost utilizate geotriggers mai jos:
Se măsoară eficacitatea publicității offline Prin stabilirea geofences în jurul unei locații de desfașurare a unei campanii de publicitate, cum ar fi un panou publicitar, agențiile pot afla cât de eficiente sunt panourile, mesh-urile sau ecranele publicitare, prin compararea numărului vizite în magazin a consumatorilor care au văzut anunțul față de consumatorii care nu au fost expusi la campanie.
Urmărirea Indicatorilor Cheie de Performanță. Prin aflarea momentului în care utilizatorii intră și ies dintr-un geofence, aplicațiile pot descoperi cât de mult timp consumatorii petrec într-un anumit loc, cum ar fi un bar sau magazin, și cât de des se întorc. Combinând aceste informații cu activitatea online, informații despre achizițiile și navigarea online pot ajuta orice afacere să aibă o privire de ansamblu mai bună a consumatorilor despre obiceiurile de cumpărare online versus în locație.
Face aplicațiile Smart Home mai inteligente. Aplicațiile de tip Smart Home pot utiliza geotriggers să știe când utilizatorii (și smartphone-urile lor), pleacă de acasă. Aplicația poate apoi trece automat în modul „nu e nimeni acasă“ pentru a economisi energie.
Retargeting . Puteți viza persoane care au mai vizitat anumite locații anterior. Prin utilizarea istoricul locațiilor voastre din aplicație, marketerii pot face țintirea segmentelor de consumatori mult mai eficient. De exemplu, dacă un utilizator al aplicației a vizitat un magazin de două ori până la acel moment, puteți aștepta până la a treia vizită ca să oferiți acestei persoane un cupon de reducere pentru a încerca să faceți o vânzare. În acest fel strategia voastra de mobile marketing este mai personalizata, folosind bugetul de reduceri comerciale mai eficient fără să dați cupoane de reduceri la oricine.
Înțelege mișcările consumatorilor. Prin crearea mai multor geofences într-o zonă precum un oraș, puteți vedea într-o perioadă de timp care este modelul de mișcare ale oamenilor din acea zonă. Puteți afla cu ușurință lucruri, cum ar fi ce ore din zi sau zile ale săptămânii oamenii vizitează o locație care vă interesează. Prin crearea unei hărți termice (heatmap) puteți vedea, de asemenea, concentrația de oameni dintr-o anumită locație. Acest lucru poate fi util pentru îmbunătățirea distribuției produsului sau în cazul în care sunteți în fața unei decizii de a deschide o nouă locație a afacerii dumneavoastră.

Back To Top