skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]
NOTIFICĂRI ÎN PROXIMITATEA LOCAȚIEI

Notificări pe smartphone în proximitatea locației

Ce este o notificare împinsă în proximitatea unei locații? O notificare împinsă este o modalitate prin care o aplicație vă trimite un mesaj în telefonul mobil fără să deschideți aplicația. Prin urmare, notificarea vă este „împinsă” fără a fi nevoie să faceți ceva în legătură cu aceasta. Acest lucru este foarte asemănător cu un SMS sau un e-mail care apare pe telefonul mobil. Când li se acordă permisiunea de către utilizator, aplicațiile pot obține locația geografică a utilizatorului. Ca urmare, atunci când utilizatorul se află în interiorul unui geofence specificat, aplicația poate declanșa o notificare împinsă cu un mesaj foarte relevant, o informație, o reducere de preț sau un link catre o pagină de internet. Câteva exemple de notificări bazate pe locație sunt:

  • Atunci când un utilizator intră într-un mall sau supermarket, primește o notificare pe telefonul mobil cu reduceri sau cupoane de reducere pentru magazinele din apropiere, pe baza preferințelor pe care le-au indicat la prima instalare a aplicației
  • Atunci când utilizatorii de aplicații pentru Metrou ajung la o stație de metrou, aceștia primesc o notificare pe telefonul mobil, informându-i că există întârzieri pe o anumită linie. Notificarea poate cere utilizatorului să deschidă aplicația pentru a găsi o rută alternativă

Cum se utilizează notificările împinse în funcție de locație? Mesajul din notificarea împinsă poate fi de orice tip: ofertă, video, imagine, text, link website. Notificările sunt utilizate cel mai bine atunci când furnizează utilizatorilor informații care îi determină pe aceștia să întreprindă o anumită acțiune, de ex. revendică reducerea de pe un cupon.

Deoarece puteți viza sau ținti in mod expres utilizatorul unei aplicații într-o anumită locație atunci când intră într-unul dintre geoperimetrele (geofence) dvs., le puteți furniza informații foarte relevante și în timp util. Aceasta înseamnă că utilizatorii aplicației dvs. sunt mai predispuși să se angajeze în mesajul dvs. și astfel sunt mai susceptibili să facă o acțiune sugerată.

Câteva exemple despre modul în care au fost utilizate notificările împinse cu tehnologia geoperimetrelor (geofencing):

Primiți răspunsuri în timp real
Colectarea impresiilor utilizatorilor cu privire la experiența lor imediat după o masă în restaurant, un film sau cumpărături este mai autentică decât așteptarea ca aceștia să completeze un sondaj când ajung acasă.
Cu ajutorul geoperimetrelor (geofences), companiile pot „împinge” câteva întrebări simple care să apară pe smartphone-ul unui utilizator imediat ce părăsesc un geoperimetru (geofence) specificat. De exemplu, utilizatorii aplicației Ryanair primesc automat câteva întrebări simple cu privire la experiența lor de zbor imediat ce aterizează la aeroportul de sosire.

Oferte și reduceri extrem de localizate
În loc să trimită e-mailuri cu reduceri si oferte tip cupon, companiile pot trimite direct promoții către smartphone-urile consumatorilor în momentul în care se apropie de un magazin, expoziție de produs, raft, raion sau a unui restaurant.
Consumatorul nu mai este obligat să aibă cuponul de reducere la el și deoarece oferta este prezentată utilizatorului în cel mai bun moment adică chiar când trece pe lângă locație, rata de revendicare/cumpărare a ofertei este mult mai mare.

Oferă posibilitatea de comandă anticipată
Îndeamnă utilizatorii aplicației să comande în timp ce se apropie de un magazin. Acest lucru poate fi foarte util pentru companii cum ar fi cafenele sau restaurante de tip Drive unde utilizatorii pot evita cozile și timpul de așteptare dar și comanda și plata pentru o cafea în avans prin intermediul aplicației și colectarea în magazin. De asemenea, aceasta poate însemna că nu merg la un concurent atunci când văd o coada lungă în cafeneaua dvs

Furnizați informații relevante și în timp util
În loc să se bazeze pe călătorii de la un aeroport pentru a căuta punctele de check-in, poarta de plecare și pentru a se avea informații actualizate privind modificările de ultim moment, aceste informații pot fi furnizate direct pe telefonul utilizatorului imediat ce ajung la aeroport. Oferă o experiență mult mai bună pentru utilizatori și poate reduce riscul pasagerilor întârziați.

Retargeting/Țintirea potențialilor consumatori
Puteți ținti persoanele care au vizitat anterior anumite locații. Utilizând istoricul locațiilor utilizatorului aplicației dvs., administratorii de aplicații pot face mult mai eficientă direcționarea acestora către dispozitive mobile. De exemplu, dacă un utilizator de aplicație a vizitat un magazin și a primit o notificare împinsă care nu a fost luată în considerare, atunci ați putea dori să primească un mesaj diferit pentru a doua oară.

Back To Top