Menținerea loialității clienților față de marca dvs., astfel încât să nu pierdeți în fața altor concurenți, sună minunat, dar când vine vorba de o execuția campaniilor de fidelizare este posibil să nu fie așa de distractiv.
Există tone de așa-numite platforme, aplicații și programe de “fidelizare” care se confruntă cu o problemă esențială – nimeni nu vrea să le folosească. Aplicația lui Gino Rossi nu este una dintre ele.
Gino Rossi este una dintre cele mai importante și mai valoroase mărci poloneze din sectorul încălțămintei de lux. Este, de asemenea, unul dintre primii comercianți cu amănuntul din Polonia care au implementat beaconi în platforma omnichannel deja realizată (synerise.com), facând-o astfel și mai de succes.
Loialitatea funcționează în două moduri
Gino Rossi înțelege că pentru a influența fidelitatea clienților față de marcă, un client trebuie să fie loial unui instrument mai înainte. Cu alte cuvinte, consumatorul trebuie să folosească acel instrument de fidelizare astfel încât să fie util și adaptat nevoilor sale.
Concluzie? Uitați de spam și reclame irelevante sau uitați de loialitate.
Dacă doriți ca, clientul vostru să fie fidel, tratați-l în mod cât mai personal. Concentrați-vă pe individualitățile, obiceiurile și interesele acestuia. Nu doar vă prefaceți că faceți asta. Fiți sinceri.
Cât de sincer era Gino Rossi până în acel moment?
Deosebit de sincer ați putea afirma.
Nu există promoții standardizate la Gino Rossi. Fiecare ofertă pe care un client o primește se bazează pe celelalte achiziții și este livrată la locul potrivit la momentul potrivit.
O astfel de relevanță extremă ridică foarte mult experiența clienților, construiește și menține relații și, în cele din urmă, mărește disponibilitatea consumatorilor de a cumpăra.
Înainte de a vedea cifrele să răspundem la o întrebare crucială:
Cum ajută marketingul de proximitate la creșterea loialității clienților?
Realizarea unei astfel de relevanțe în furnizarea de mesaje personalizate către clienți este, fără îndoială, impresionantă. Ofertele au nevoie de încă un lucru pentru a transforma afișările ad-urilor în acțiuni. Au nevoie de context. Și acolo intervin beaconii.
“În ceea ce privește colectarea datelor despre comportamentul clientului într-un magazin și furnizarea unei notificări relevante în baza acestuia, nu există o soluție mai bună și mai eficientă decât marketingul de proximitate. În faza pilot am colectat și analizat aproximativ 25.000 de intrări de date care ne-au permis să înțelegem mai bine marca și clienții săi. Mulțumită beaconilor, acum suntem capabili să facem relația dintre marcă și consumator mai personală și sofisticată ca niciodată.”
– a declarat Jarosław Królewski, Director General la HG Intelligence, care a dezvoltat întreaga platformă omnichannel (synerise.com).
Sunt clienții Gino Rossi cu adevărat fideli?
100% aproape că putem spune.
Până la 98,5% dintre utilizatori continuă să folosească aplicația Gino Rossi după primirea unei notificări. O astfel de rată de retenție este mai mult decât remarcabilă chiar și pentru cele mai atrăgătoare aplicații. Nu doar că aceștia nu găsesc notificările deranjante ci și dau click la ele! Notificările contextuale ale Gino Rossi ating o rată uimitoare de clicuri de până la 85%.
Aceste rezultate sunt de cel puțin 14 ori mai bune decât cele mai bune CTR-uri pentru campanii super relevante și hiper-direcționate în motoarele de căutare sau pe cele sociale pe care le puteți imagina.
Aceasta este puterea adevărată a marketingului de proximitate.
Nu credeți oamenii care spun că trăim sfârșitul programelor de fidelizare. Arătați-le că suntem doar la început. Dezvoltați-vă propria soluție și câștigați clienți noi, extrem de fideli. Tot ce aveți nevoie este abordarea corectă, aplicația de activare și beaconii de încredere.