skip to Main Content

Cred că ați văzut multe cazuri de utilizare care arată cum beaconii cresc gradul de activare al clienților peste noapte. Nu e de mirare că, pe măsură ce vă planificați implementarea proprie de beaconi, așteptările sunt ridicate. Nu vreți doar să aveți rezultate bune – trebuie să provocați o „explozie” a rezultatelor. Dacă doriți să aflați cum au făcut alții să explodeze gradul de activare al clienților, iată un exemplu: Vulcano Buono.

Haideți să „beaconizăm” un vulcan!   

vulcano-buono2

Vulcano Buono este un centru comercial și de agrement din Nola, Italia, de 94.000 de metri pătrați , care își trage numele din arhitectura sa unică, care seamănă cu un vulcan. Deși este un vulcan artificial, încinge cu adevărat experiența vizitatorilor la cumpărături.

Recent, în scopul de a conduce clienții către magazine, de a le îmbogăți experiența, de a le spori loialitatea și de a afla mai multe despre ei și despre comportamentul lor la cumpărături, au decis să îmbrățișeze marketingul de proximitate. QuiCon, o platformă de proximitate din Italia, a implementat 200 Smart Beacons la mall și le-a sincronizat cu aplicația QuiCon.

 

Faceți să fiarbă!

Beaconii oferă utilizatorilor de aplicații tot ceea ce au nevoie în timp ce petrec timp într-un mall sau centru comercial  – vouchere pe care să le folosească la magazinele pe lângă care trec, promoții la restaurantele din apropiere sau la viitoarele filme de la un cinematograf de care se apropie.

Sticker QuiCon

Beaconii sunt o parte crucială a diferitelor evenimente care au loc la Vulcano Buono. De exemplu, la expoziția recentă a lucrărilor de artă ale lui Andy Warhol, aceștia oferă informații suplimentare, legate de proximitate, despre artist, despre viața lui și despre exponatele pe care le-a privit un utilizator.

Fiecare conținut din aplicație este legat de canalele social-media, astfel încât utilizatorul poate împărtăși cu ușurință experiența cu prietenii săi. În plus, aplicația se conectează cu programul de fidelizare a mall-ului și îl îmbunătățește. Pentru fiecare interacțiune cu aplicația și împărtășireîn social-media, un utilizator primește puncte și drepturi. Utilizatorii se pot compara cu ceilalți și pot verifica câte puncte au nevoie pentru a câștiga un concurs. Potrivit QuiCon, gamificarea care recompensează activarea virtuală cu beneficii din lumea reală este o motivație majoră de implicare în aplicația lor. De aceea o vor dezvolta mai departe și vor adăuga în curând o funcție de vânătoare de comori.

Rezultatele „explozive”

În doar șase luni, aplicația a generat 8.000 de descărcări și îi menține pe vizitatori implicați permanent. În medie, un utilizator interacționează cu acesta de 25 de ori pe lună.

Beaconii au permis Vulcano Buono să învețe multe despre vizitatorii lor. De exemplu, ei au aflat cât de mult timp oamenii petrec în mall, care sunt cele mai populare zone și chiar care intrare e mai utilizată de vizitatori de obicei. Toate acestea reprezintă o cunoaștere neprețuită care – fără a angaja profesioniști sau pentru a instala echipamente speciale și costisitoare – ajută mall-ul să optimizeze spațiul și să planifice evenimente viitoare.

Back To Top