skip to Main Content

Acoperirea zonei centrale a orașului cu beaconi

Multe lucruri devin posibile atunci când vă “beaconizați” cele mai aglomerate zone urbane. Așa se gândea Phillip Curley în 2013, când a fondat HotSpot Parking, o soluție de plată pentru parcarea mobilă pentru zonele centrale și cartierele de afaceri.

HotSpot a dorit să găsească o modalitate prin care firmele locale să se poată conecta mai bine cu clienții din proximitatea locațiilor lor. Oferind parcare gratuită și stimulente personalizate, Phillip consideră că poate ajuta companiile locale să aducă mai mulți clienți, să îmbunătățească vânzările și să ofere servicii mai bune.

Magazinele din centrul orașului se confruntă cu provocări serioase

Magazinele caută mereu modalități noi de a aduce clienții – de obicei, bazându-se pe publicitate. Problema este că spoturile TV, radio și panotajul OOH sunt foarte scumpe și sunt dificil de măsurat în ceea ce privește ROI.

Publicitatea online și mass-media socială par promițătoare, însă acestea necesită un anumit nivel de tehnicitate, pe care mulți proprietari de afaceri nu îl au – riscă astfel o mulțime de cheltuieli, cu beneficii incerte în ceea ce privește vânzările. Realitatea este că, în general, proprietarii de afaceri mici nu dispun de timp sau de resurse pentru a descoperi următorul pas.

Companiile micie sunt ocupate să își vândă cât mai bine produsele. Ei fac bani prin vânzări și nu au timp să învețe noi tehnologii de advertising.
Phillip Curley – CEO HotSpot

Când aveți nevoie de servicii sau mergeți la shopping în centrul orașului, parcarea nu este ceva de neglijat

Toți am fost acolo – făcând ocoluri nesfârșite, sperând cu disperare că se va elivbera un loc. Când găsiți în cele din urmă loc, va trebui probabil să plătiți cu minutul sau ora. Cât timp aveți nevoie? O ora? Două? Cu siguranță nu doriți să vă luați neapărat un bilet de parcare, să stați la coadă să îl platiți – iar problema parcării nu duce la o experiență de cumpărături sau servicii excelente.

Modul în care HotSpot face cumpărăturile din centrul orașului mai plăcute în beneficiul retailerilor

HotSpot oferă o soluție win-win pentru companiile și clienții din centrul orașului. Firmele care au un abonament la HotSpot pot trimite stimulente gratuite de parcare clienților din apropiere și plătesc automat costul parcării clienților lor. În cazul în care clientul are nevoie de un top-up (de exemplu, pentru încă 20 de minute pentru a încheia tranzacția) – acest lucru se poate face instantaneu prin intermediul soluției HotSpot Parking.

Astfel, clienții pot găsi cu ușurință parcare și pot beneficia de servicii profesionale – fără să își facă griji cu privire la biletele de parcare, la taxele suplimentare sau la epuizarea timpului de parcare. Tabloul de bord Google Analytics integrat oferă, de asemenea, o modalitate simplă pentru companii de a măsura conexiunile, activarea și conversiile – oferind o imagine reală a rentabilității investiției.

Este vorba de confort și rapoarte pentru companiile din centru
Phillip Curley – CEO

 

Rezultatele?

Din iunie 2014, HotSpot este disponibil în Saint John și Fredericton, în New Brunswick, Canada. Aplicația are peste 3000 de utilizatori activi și oferă servicii la mai mult de 100 de companii locale. Primele 10.000 de sesiuni au demonstrat o îmbunătățire măsurabilă a implicării și a conversiilor.

V-ar plăcea să aveți HotSpot disponibil în orașul dvs.? Contactați direct pe HotSpot.

Back To Top