skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]

Project Description

Există numeroase modalități de a îmbunătăți experiența participanților la un eveniment – oferind o atenție deosebită, informații accesibile sau atracții extraordinare. Dar există un factor crucial pe care nu îl influențați și care vă poate strica evenimentul. Nu puteți influența modul în care oamenii se conectează unul cu celălalt.

Sau puteți?

Astăzi, vrem să vă arătăm cum organizatorii unui eveniment au făcut 60% din participanți să se conecteze mult mai puternic cu ajutorul beaconilor.

Eveniment de hacking cu utilizarea beaconilor
iCON Prague este un eveniment dedicat creativității, hacking-ului și tehnologiilor inteligente, care se desfășoară anual în Praga. Pentru ediția din acest an, organizatorii s-au alăturat echipei Mavrik Media, companie specializată în aplicații cu beaconi, pentru a adăuga proximitatea aplicației existente.

Scopul a fost de a permite celor aproximativ 3000 de participanți să se conecteze cu expozanții și cu vizitatorii. Modul de realizare a acesteia – o gamificare bazată pe context. Ei au instalat beaconi în locație și au introdus caracteristicile de proximitate în aplicație. Beaconii au declanșat invitații standurile unor expozanți premium, au permis schimbul de detalii de contact între participanți (fie expozanți, fie participanți) și au marcat câteva locuri importante.

Pentru fiecare stand vizitat și contactat, precum și pentru verificarea sau descoperirea locului, participanții au obținut puncte numite iCOIN. Odată ce un participant a adunat suficiente iCOIN-uri, le-ar putea schimba pentru gadgeturi sau suveniruri.

Promovare puțină, rezultate inovatoare
Noile caracteristici nu au fost promovate pe scară largă. De fapt, întreaga promovare a venit printr-un tweet, un post pe blog, trei anunțuri scurte pe scenă și câteva cuvântări la un info chioșc.

În ciuda acestui fapt, organizatorii evenimentului au observat 3000 de check-in-uri în timpul evenimentului. 60% dintre utilizatorii de aplicații și-au schimbat contactele cu cel puțin 5 alți vizitatori și au vizitat toate (aproximativ 40) standurile de expozanți premium. Aparent, interesul pentru invitațiile declanșate de beaconi a fost atât de imens, încât în ziua a doua, expozanții care nu aveau beaconi solicitau unul, pentru că nu făceau față la avalanșa de întrebări de la vizitatori.

„Beaconii s-au dovedit a fi utili. Aceștia ne-au permis să ne păstrăm vizitatorii în mișcare și să aducem potențiali clienți la standuri. Cu siguranță vom folosi Beaconi anul viitor pentru a continua explorarea potențialului tehnologiei.”

Petr Mara, co-fondator al iCON

7_iCON-Prague-in-numbers

Determină activarea utilizatorilor
Datorită proximității, entuziaștii de tehnologie adunați la iCON Praga ar putea utiliza smartphone-urile pentru a descoperi locații și pentru a construi relații cu ceilalți. Ceea ce a influențat cu adevărat succesul aplicației a fost faptul că interacțiunile mobile s-au transformat în interacțiuni în lumea reală.

Despre asta este vorba cu proximitatea. Nu activează doar o aplicație, astfel încât utilizatorii să petreacă mai mult timp în ea. Acesta utilizează puterea contextului pentru a permite oamenilor să se conecteze cu branduri, locuri și alte persoane unde și când are cea mai mare relevanță.

Nu-i așa că este un caz de utilizare perfectă pentru evenimente?

Back To Top