Bluetooth 5.0 a fost prezentat drept viitorul IoT. Acum că Bluetooth 5.0 este lansat în…
Previziuni despre beaconi 2017: 7 experți își împărtășesc opiniile
Ce va aduce nou tehnologia beaconilor in 2017? Este acesta anul când vom asista la o explozie a utilizării beaconilor? Șapte experți își împărtășesc opiniile.
Beacon Technology 2017: Ce se întâmplă în tehnologia de proximitate?
În anul 2016, beaconii au făcut clar trecerea de la retail la alte industrii. S-a lansat Bluetooth 5.0 și motorul de locație. A adus dezvoltări diverse și un nou tip de piață. Întrebarea adevărată este: Ce urmează? Ce ne putem aștepta înainte de 2018?
Șapte nume de top în beaconi, tehnologie și marketing împărtășesc așteptările lor pentru ceea ce vor aduce beaconii în noul an.
În 2016, beaconii au făcut clar trecerea de la retail la alte industrii. Ce urmeaza?
Ce va fi la modă în tehnologia beaconilor în 2017?
Patrick Connolly, Principal Analyst, ABI Research
Deși acestea nu sunt strict subiecte despre tehnologia beaconilor, marile variabile în retail pentru anul viitor vor fi lansarea terminalelor cu urmărirea locației în clădiri de la Apple și Google, ănceputul sfârșitului pentru aplicațiile native cu Google Nearby, PWA etc și retailerii care se vor trezi la adevaratul potential a informatiilor despre clientul din magazin și abilitatea lor de a utiliza retargetarea in marketing.
Toate acestea reprezintă o mare oportunitate pentru beaconi în 2017. Personal, mă interesează să văd dacă Apple decide să actualizeze iBeacon, care a fost de fapt un inhibitor major al pieței până acum. Cealaltă schimbare majoră pe care ne așteptăm să o vedem în 2017 este sosirea beaconilor de tip software și a beaconilor virtuali.
Asif R. Khan, fondator și președinte al Asociației de Marketing Bazat pe Locație
2017 va fi anul în care plățile mobile vor deveni în sfârșit norma. Acest lucru va fi determinat de tehnologiile de plată bazate pe localizare / proximitate, cum ar fi NFC și beaconi. Mă aștept ca jucători mari din China, cum ar fi Alipay și WeChat, să colaboreze cu comercianții cu amănuntul și mărcile mari din S.U.A. pentru a împinge piață înainte, Apple și Android Pay capitalizând acest lucru pentru a o transforma în tehnologie de masă până la sfârșitul anului.
Chuck Martin, editor al Daily IoT la MediaPost
Mă aștept la adoptarea mai largă a beaconilor în mai multe locuri. Mai multe dispozitive, de la jucării la aplicații de afaceri, vor avea încorporat Bluetooth. Aceste jucării oferite precum cadouri de Crăciun vor introduce către milioane de consumatori tehnologia de comunicare bazată pe locație. Mai degrabă decât să fie conduși de un singur lucru într-un singur loc, beaconii vor reprezenta un milion de descoperiri mici și noi.
Szymon Niemczura, CEO la Kontakt.io
Bluetooth este în mod clar următorul lucru important în urmărirea, poziționarea și monitorizarea activelor.
Companiile se îndreaptă în această direcție, iar piața încearcă să se consolideze. În industrie, vom vedea hardware mai rezistent. Vom vedea, de asemenea, că platformele și furnizorii existenți integrează Beaconii și Bluetooth în sistemele lor. Așa vor fi integrate beaconii în furnizorii existenți, prin intermediul furnizorilor existenți, care vor vedea o valoare și vor începe să le utilizeze.
Chuck Sabin, directorul strategiei de afaceri la Bluetooth SIG
În 2017, vom începe să vedem începutul revoluției beaconilor, care va schimba în cele din urmă modul în care trăim viața de zi cu zi. Urmărirea activelor/persoanelor în zona corporativă / industrială sunt cele care vor stabili direcția în tehnologia beaconilor.
Mai multe soluții vizibile pentru consumatori vor include locația la interior și retailul pentru consumatori. Pentru companii, beaconii vor începe să joace un rol vital în creșterea productivității și eficienței clădirilor de birouri și a depozitelor. În retail, beaconii vor fi utilizați pentru optimizarea fluxului de servicii și a personalului și, de asemenea, vor furniza cupoane de reduceri pe dispozitivul mobil al unui consumator. Spitalele vor folosi beaconi pentru a urmări mai eficient echipamentele de salvare și pentru a monitoriza pacienții. Chiar și călătoria dvs. spre aeroport va fi ușurată prin notificări automate care vă informează ce linie de securitate se mișcă cel mai rapid sau unde e cea mai apropiată cofetărie de lângă poarta dvs. Este clar că există potențial pentru beaconi, iar Bluetooth 5 este pregătit pentru a-și impune adoptarea și implementarea pe scară largă.
Stephen Statler, Autor al Beacon Technology
Dincolo de maturizarea aplicațiilor și de ecosistemul furnizorilor, ne putem aștepta la o mulțime de alte acțiuni interesante în legatura cu beaconii: in achiziții, urmărirea activelor, rețele, mai multă acuratețe și dublarea Google.
Țintirea, retargeting și atribuirea pentru agențiile de publicitate reprezintă un motor de creștere care va genera venituri uriașe, dar totul este despre economii de scară. Agențiile de publicitate vor să poată investi în campanii naționale. Pentru a face acest lucru, rețelele de beaconi trebuie să crească și trebuie să discute între ele. Ei vor trebui să colaboreze pentru a satisface cerințele unei mărci ale cărei produse sunt vândute în toate magazinele și doresc să lanseze o campanie care să acopere toate zonele. Companiile ca Unacast urmăresc să satisfacă această nevoie. Cu cât mai multe rețele de beaconi interoperabile, cu atât mai repede vor putea să crească.
Thomas Walle, co-fondator și CEO al Unacast
În cazul în care anul 2016 a înregistrat o evoluție importantă în ceea ce privește modul în care se utilizează beaconii pentru marketingul de proximitate și pentru analiză, am văzut o tendință clară în T4 2016, conform căreia firmele de proximitate și brandurile lor utilizează acum date unice pentru retargeting online, atribuirea și monetizarea. Semnele sunt clare că vom vedea mai mult de această tendință până în 2017.
O să asistăm la o explozie a beaconilor in 2017? De ce da sau de ce nu?
Patrick Connolly, analist principal la ABI Research
De ce oamenii așteaptă ca tehnologia care utilizează beaconii să explodeze? Nu este un produs de consum sau cel puțin nu în primul rând. ABI Research se așteaptă ca piața să continue pe traiectoria ascendentă.
“Zona cea mai dinamică este cea industrială în care beaconii cu costuri reduse și de înaltă precizie pot fi o fracțiune din costul altor soluții de urmărire a activelor sau RTLS. 2017 va fi anul în care se va dovedi că aceste tehnologii pot să ajungă la niveluri ridicate.”
În comerțul cu amănuntul, am continuat să aud despre implementările de beaconi pe scară largă, planificate pentru 2017. Vedem de asemenea beaconi integrați în puncte de acces, iluminatul cu LED-uri, camere, semnalizare digitală, automatele și dispozitivele mPOS. Dintr-o dată, vor exista multe companii care stau pe rețele de beaconi foarte mari. O notă de îngrijorare, cu cât este nevoie de mai mult timp pentru beaconi pentru a atinge masa critică în retail, cu atât mai multe posibilități există pentru tehnologia mai nouă de a consuma piața disponibilă.
Asif R. Khan, fondator și președinte al Asociației de Marketing pe Bază de Locație
Da, va exploda în 2017. Acest lucru va fi determinat de decizia Apple de a renunța la mufa pentru căști de pe iPhone, forțând mai mulți oameni să aibă în mod natural Bluetooth activat. Pe măsură ce mai mulți utilizatori au activat acest lucru, oportunitatea de marketing devine mai atrăgătoare pentru branduri.
Chuck Martin, editor al Daily IoT la MediaPost
Atunci când tehnologiile cresc, ele tind să explodeze mai puțin brusc dar într-o zi oamenii observă că sunt peste tot. Beaconii a venit de mult. Multe mii de beaconi sunt deja instalați, mulți pentru testare și altele în implementări silențioase, în special la comercianții cu amănuntul mari.
În 2017, cel puțin un retailer mare va face probabil cunoscut proiectul sau de beaconi pentru clienții săi, ceea ce ar putea deschide porțile pentru noi experiențe ale consumatorilor. Majoritatea consumatorilor nu cunosc beaconii, dar vor fi introduși în mai multe experiențe bazate pe locație, care vor influența piața. Alți retaileri vor urma apoi exemplul și vor face public ceea ce fac.
Szymon Niemczura, CEO la Kontakt.io
Vom vedea o creștere în ceea ce privește ideea de beaconi și cazuri de utilizare, dar sunt precaut să mă gândesc la ele în ceea ce privește proiecția globală. Da, vor exista lucruri noi în anii următori, dar un ecosistem complet maturizat va veni în mod treptat. Beaconii vor deveni și mai frecvenți și mai de încredere, mai ales în lumea industrială, și această creștere a cazurilor de utilizare reușită va duce la o creștere a ratelor de adopție. Avem nevoie de dovezi la nivel mondial că beaconii sunt importanți pentru IoT. Trebuie să cuantificăm numărul de persoane pe care le pot ajuta, cât de mulți bani poate salva, iar acest lucru trebuie să se materializeze în studii, lucrări și proiecte în teren. Oamenii au nevoie de încredere în beaconi.
Chuck Sabin, Director de Strategie la Bluetooth SIG
Potrivit ABI Research, vânzările de beaconi sunt de așteptat să aibă un CAGR de 133% din 2016-2021. Estimarea actuală este că vânzările anuale de beaconi se vor tripla în perioada 2016-2017 și vom vedea mai mult de 565 de milioane de beaconi cu livrare anuală până în 2021. Beaconii sunt eficienți din punct de vedere al costurilor, relativ ușor de implementat și dispozitive incredibil de flexibile. Cu funcțiile avansate ale tehnologiei Bluetooth 5, potențialul acestora crește dramatic. Acum, cu disponibilitatea unor date mai bogate și a unor informații relevante pentru locație, oportunitățile pentru beaconi sunt aparent nelimitate.
Stephen Statler, Autor al Beacon Technology
Ar trebui să ne așteptăm să vedem o creștere sănătoasă a adoptării tehnologiei beacon în 2017, dar nu o explozie. Din ce în ce mai multe proiecte pilot încep să se transforme în implementări de producție. Vedem un set clar de lideri în noua gardă a inițiativelor inovatoare, companii precum Kontakt.io. Vedem că stratul de aplicații începe să se completeze … Dacă beaconii oferă sistemul de operare pentru lumea fizică, aplicațiile bune de pe raft vor fi cheia.
“Ar trebui să așteptăm o creștere sănătoasă în adoptarea tehnologiei beacon în 2017, dar nu …
Mai este totuși mult de lucrat în ceea ce privește un ecosistem imens de aplicații. Acest lucru necesită timp. Uita-te la 2017 printre furnizorii mari de sisteme de gestionare a resurselor de întreprindere / lanț de aprovizionare / sisteme de gestionare a depozitelor pentru a începe să adăugați suport pentru beaconi. Aceasta va fi cheia creșterii explozive pe care ne putem aștepta să o vedem în 2018.”
Thomas Walle, co-fondator și CEO al Unacast
Beaconii vor avea o creștere continuă, cum și au arătat datele de la Proxbook pe tot parcursul anului.
Ca și în cazul oricărei noi tehnologii, este nevoie de timp pentru educarea pieței, însă pe baza saltului partenerilor de proximitate ai lui Unacast în anul 2016, adoptarea masivă ar putea avea loc la sfârșitul anului 2017, tehnologia devenind mai versatilă.
Cum va schimba Bluetooth 5.0 technologia beaconilor?
Patrick Connolly, analist principal la ABI Research
Avem introdus deja efectele Bluetooth 5 în prognozele noastre pentru anul 2017 și după aceea. Acest standard va cataliza în mod semnificativ adoptarea beaconilor în noi domenii, cum ar fi casa inteligentă, monitorizarea condițiilor de mediu la interior, în alte diverse zone industriale și corporative. Cu o tehnologie Bluetooth 5 foarte potrivită pentru spațiul general IoT, vom fi martori la adoptarea din ce in ce mai rapida a aplicatiilor de beaconi.
Asif R. Khan, fondator și președinte al Asociației de Marketing Bazată pe Locație
Cred că raza mai lungă a tehnologiei Bluetooth 5 va face ca beaconii să fie mai viabili pentru locații cu spații mari cum ar fi mall-uri, hoteluri și aeroporturi. Acest lucru va permite nu doar “marketingul de proximitate”, ci și navigarea mai tradițională și găsirea unor noi moduri de a lucra prin beaconi.
Chuck Martin, editor al Daily IoT la MediaPost
Beaconii au căutat mereu o rază mai lungă de Bluetooth. O rază mai bună va da acces la mai mulți consumatori de bluetooth, care, la rândul lor, vor face experiențele de beaconi accesibile pentru mai mulți consumatori.
Szymon Niemczura, CEO la Kontakt.io
Bluetooth 5 este cu siguranță un pas în direcția cea bună. Se dovedește că nu mai sperăm doar că Bluetooth va redefini IoT. Acest lucru dovedește că Bluetooth într-adevăr va avea anvergură în urmărirea activelor. Din punctul meu de vedere, faptul că putem începe să ne dezvoltăm cu Bluetooth 5 în IoT este cu adevărat cel mai bun lucru vreodată. Aceasta arată că am avut dreptate cu privire la rolul tehnologiei în IoT și că va conduce la o industrie mai puternică, permițându-ne să construim rețele mai bune, să folosim mai mulți senzori și să generăm mai multă valoare.
Chuck Sabin, directorul strategiei de afaceri la Bluetooth SIG
Una dintre caracteristicile cheie ale Bluetooth 5 este o capacitate cu 800% mai mare. Aceasta permite Bluetooth să transmită date mai bogate și mai relevante pentru context și va redefini modul în care sunt trimise informațiile. Mutarea volumului utilitar al reclamei pe canalul de date permite o utilizare mai eficientă a canalului publicitar pentru a reduce congestionarea, precum și o mai bună utilizare a tuturor canalelor Bluetooth. Dezvoltatorii sunt capabili să trimită mai multe date relevante legate de context cu fiecare mesaj pentru soluții mai dinamice și mai utile.
Bluetooth 5 va duce la adoptarea de beaconi, ceea ce va diminua barierele de conexiune și va permite o experiență de IoT fără probleme, ceea ce înseamnă că Bluetooth 5 va începe să deplaseze industria de la modelul de la aplicație la aparat la un IOT fără conexiune, unde este mai puțin necesar să descărcați o aplicație sau să conectați aplicația la un dispozitiv.
Stephen Statler, Autor al Beacon Tehnology
Bluetooth 5 va fi un accesoriu util pentru beaconi, nu un moment radical de schimbare.
Raza extinsă a Bluetooth 5 oferă o bază utilă pentru viitoarele îmbunătățiri, deoarece industria depășește RSSI pentru a estima intervalul și începe să utilizeze unghiul de sosire. Spre deosebire de metodele bazate pe RSSI, unghiul de sosire putând localiza beaconi mai departe cu o precizie crescută. În plus, capacitatea de a acoperi o rază mai largă de la un singur balizaj va permite o reducere a costurilor infrastructurii necesare pentru a obține această poziționare mult mai precisă.
Thomas Walle, co-fondator și CEO al Unacast
Suntem foarte entuziasmați de Bluetooth 5 și de o rază mai mare, o viteză mai mare și o capacitate mai bună de difuzare. Aceasta va permite ca tehnologia beaconilor să fie readusă la nivelul următor, permițând o comunicare mai precisă între dispozitive, să trimită mesaje cu un format mai larg, precum și să contribuie la o îmbunătățire generală a tehnologiei.
Toate drepturile rezervate https://kontakt.io/blog
This Post Has 0 Comments