skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]

Cum și-a crescut Festivalul Reeperbahn utilizarea serviciului de streaming in-app cu 86%

Organizarea unui festival de muzică care implică sute de artiști și zeci de locuri este o treabă destul de dificilă. Dar, cu atât de multe atracții și trupe diverse, este dificil și pentru spectatori să își amintească apoi toate concertele din cadrul festivalului. Asta este o veste proastă, ca organizatori doriți ca vizitatorii dvs. să-și amintească evenimentele la care au participat – cu cât mai bine își reamintesc, cu atât mai probabil că vor veni din nou anul viitor. Un festival de muzică a abordat această problemă cu ajutorul beaconilor și a văzut un imens salt în implicarea utilizatorilor cu o caracteristică particulară a aplicației care ajută la rezolvarea acestei probleme.

Alegerea celei mai bune soluții pentru aplicația festivalului

Festivalul Reeperbahn este un mare festival de muzică, format din 600 de evenimente diferite, cum ar fi concerte, ateliere de lucru și conferințe, organizate în 70 de locații și dedicate fanilor diferitelor stiluri de muzică. beacon6-300x200genres. Organizatorii au fost conștienți de faptul că gama variată a festivalului a provocat dificultăți participanților să își amintească fiecare spectacol sau conferință pe care au văzut-o. Ei au decis să abordeze acest lucru la ediția din septembrie 2015, utilizând aplicația mobilă existentă. În timp ce vorbeau cu Greencopper, le-a venit o idee despre un „jurnal de bord”, o funcție care înregistrează în mod automat și cronologic activitatea festivalului participanților într-o cronică personală. Greencopper este un important furnizor de soluții mobile pentru cele mai prestigioase festivaluri și evenimente muzicale din lume și au recomandat utilizarea beaconilor:

Beaconii sunt instrumente excelente pentru implementarea la interior. Cu peste 70 de locații de luat în considerare, lucrăm cu o multitudine de spații diferite, unele dintre ele având conectivitate mobilă slabă datorită împrejurimilor sau a pereților de tip bunker. Alte tehnologii, precum GPS-ul, nu ar funcționa acolo. De asemenea, tehnologia beaconilor este simplă și eficientă din punct de vedere energetic. Nu doar că nu trebuie să ne ocupăm de logistica coordonării surselor de energie în toate locațiile, dar am putea să-i liniștim pe utilizatori că activarea funcției Jurnalului de bord nu le-ar consuma bateriile mai mult decât în mod normal. Acest lucru este deosebit de îngrijorător pentru participanții la festival, care vor face tot ce pot pentru a evita ca telefonul lor să moară în mijlocul evenimentului. Pe măsură ce am parcurs faza de implementare a ideii, eficiența energetică a jucat un rol important în luarea deciziilor noastre.
~ Gwenaël Le Bodic, CEO, Greencopper

Întrucât unele dintre condițiile locației erau prea extreme pentru beaconi standard, echipa Greencopper a decis să utilizeze Kontakt.io Tough Beacons.

Întreaga experiență a festivalului la îndemână pe telefonul mobil

Ceea ce este unic pentru Festivalul Reeperbahn este faptul că nu au folosit beaconi pentru a împinge notificări, ci pentru a înregistra călătoria unui utilizator în jurul locațiilor și, pe baza acestuia, afișarea de conținut relevant la cerere.

În acest fel, beaconii au făcut ca Jurnalul de bord al fiecărui utilizator să se populeze fără efort – utilizatorii nu trebuiau să navigheze în aplicația încercând să își reamintească numele unui interpret la al cărui concert au participat sau căutând manual o melodie recent ascultată. Toate activitățile lor de festival se afișează într-o modalitate asemănătoare Facebook, împreună cu imagini, clipuri video și playlisturi Spotify pregătite.

logbookx2

Rezultatele soluției cu beaconi

Datorită promovării largi a aplicației, precum și a funcțiilor de partajare a conținutului pe rețelele sociale, 62% dintre participanții la festival au instalat și au utilizat în mod activ aplicația.

Utilizatorilor le-au plăcut Jurnalul de Bord și integrarea Spotify bazată pe context – au ascultat peste 360.000 de melodii din cadrul aplicației. Este vorba de 30,7 melodii per utilizator, care, comparativ cu anul precedent (16,5 melodii per utilizator), când utilizatorii au trebuit să caute artiști manual, înregistrează o creștere de 86%! Mai mult, beaconii au ajutat organizatorii să colecteze statistici privind fluxul de persoane. Acestea au fost rezultate pe care nu le-au căutat inițial, însă le-au considerat extrem de utile pentru managementul fluxului de spectatori și identificarea celor mai atractive locații și evenimente pentru a putea proiecta mai bine festivalul în viitor.

Ambele părți au câștigat ceva neprețuit din festival. Participanții – amintiri de neuitat salvate chiar pe telefoanele lor smartphone; organizatorii – date care au determinat înțelegere și inspirație și rentabilitate ridicată a investiției. Aceste rezultate fantastice vor încuraja publicul să se întoarcă la Reeperbahn anul viitor și vor ajuta organizatorii evenimentului să îmbunătățească experiența spectatorilor chiar mai mult. Așteptăm cu nerăbdare să vedem următoarea ediție cu beaconi!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top