skip to Main Content

Beaconii au crescut implicarea studenților universității Lodz cu 47%

În cursul semestrului de primăvară din 2015, la Universitatea din Lodz (UL), erau 1200 de studenți internaționali. Universitatea a încercat să ajute acești studenți să depășească unele provocări de a studia în străinătate. Când au fost întrebați despre canalul preferat de comunicare, majoritatea studenților au răspuns “mobil”. Ca rezultat, Universitatea a dezvoltat o aplicație mobilă inteligentă pentru universitatea numită SmartUni, dar este mai mult decât o aplicație mobilă. Este o aplicație care folosește beaconi si care face experiența universitară și cea studențească mai inteligentă. Și iată de ce.

Abordarea nevoii

Potrivit Nielsen, 85% din generația Y deține smartphone-uri. Au crescut în era rețelelor sociale și au acces nelimitat la informații, iar tehnologia mobilă le permite să aibă un astfel de acces oriunde se află. Nu doar că folosesc la greu tehnologia mobilă; le place atunci când totul merge fără cusur.

SmartUni este un ghid campus multi-lingvistic și interactiv dezvoltat de Linteri, un furnizor de platforme poloneze de proximitate. Aplicația adună în același loc și afișează tot ceea ce are nevoie un student: program fiecărei grupe de studenti și examene, termene limită, orientări, anunțuri, evenimente importante și multe altele. În plus, oferă informații despre oraș și atracțiile sale, divertisment, transport și servicii de sănătate.

Depășind standardele cu tehnologia de proximitate

Pentru a face experiența studenților și mai incitantă, Universitatea din Lodz a implementat beaconii la cele 38 de clădiri și cămine. Beaconii ajută la navigarea în campus și la realizarea unor lucruri importante. Pe măsură ce studenții trec pe lângă un beacon aceștia împing pe orice smartphone care are aplicația SmartUni, informații despre locul unde se află, ce pot face acolo sau cum să ajungă în alt loc.

De exemplu, dacă vă aflați lângă biroul decanului, veți afla cu ușurință ce formulare sau aplicații pot fi completate acolo. Pe baza locului în care vă aflați, obțineți conținut contextual declanșat de beacon care nu necesită conexiunea la Internet (dar Bluetooth activ) sau timp pentru navigarea în ecranele aplicației. Totul se întâmplă automat, astfel încât să nu vă pierdeți în campus sau să căutați ceva în aplicație.

“Suntem conștienți de importanța comunicării cu studenții folosind propriile canale și de aceea am lansat SmartUni. Aplicația mobilă nu este suficientă, totuși – este vorba de conținutul conștient de proximitate care face aplicația utilă pentru studenții noștri. Suntem siguri că va contribui, de asemenea, la promovarea universității și a orașului nostru în rândul studenților internaționali în viitor ”

Liliana Lato, șefa Oficiului pentru Relații Internaționale al UL

Rezultate

SmartUni a fost lansat în aprilie 2015. Până în prezent, 80% dintre studenții internaționali au descărcat aplicația. În primele 7 luni (inclusiv aproximativ 3 luni de vacanță de vară!), beaconii au declanșat peste 200.000 de mesaje. Utilizatorii au interacționat cu 47,5% dintre aceste notificări – ceea ce înseamnă 99 de interacțiuni per utilizator!

Utilitatea aplicației, dovedită de aceste rezultate, a câștigat recunoașterea internațională. La 8 septembrie, SmartUni a câștigat al doilea premiu în cadrul Premiilor EUPRIO, prestigiosul concurs pentru cele mai inovatoare proiecte axate pe comunicarea studenților în Europa.

Aplicația SmartUni este cofinanțată de Uniunea Europeană în cadrul Fondului Social European.

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Back To Top