skip to Main Content
+40 726 672 708 [email protected]

Cum au transformat beaconii experiența vizitatorilor la expoziția Panorama Berlin

Dacă ați participat vreodată la o expoziție uriașă, știți că situațiile în care trebuie să găsiți un anumit stand sau partener de business pot fi provocatoare, cel puțin. Panorama Berlin, cu peste 20.000 de metri pătrați de spațiu expozițional, 8 săli și 600 de expozanți, este cu siguranță un eveniment uriaș. Nu este atât de surprinzător faptul că, atunci când și-au îmbogățit aplicația cu o caracteristică de proximitate prin beaconi care a rezolvat problema găsirii unui stand, 70% dintre utilizatorii săi s-au îndrăgostit imediat de ea. Iată ce au făcut.

Căutând calea cea bună

Panorama Berlin este una dintre cele trei târguri de conducere ale Berlin Week Fashion. De două ori pe an, adună sute de branduri de haine (cum ar fi Desigual, Olsen, Heidi Klum Intimates) sub același acoperiș, pentru a prezenta tendințele viitoare ale sezonului în haine, încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați.

Organizatorii evenimentului au fost conștienți de faptul că navigarea într-un asemenea loc imens de desfășurare ar putea fi copleșitoare pentru vizitatori. Ei au decis să se ocupe de cea mai recentă ediție din 7-9 iulie 2015 prin adăugarea de beaconi care comunică cu aplicația deja existentă.

Aplicația oficială Panorama Berlin a fost o aplicație standard pentru eveniment, care prezintă o agendă, o listă de expozanți și alte informații utile. Organizatorii au dorit să facă mai mult și nu numai să arate ce era disponibil, dar și unde să găsească un brand și cum să ajungă acolo. În căutarea unei soluții de navigare interioară, acestea aveau o cerință specială – trebuie să fie ceva care să se adapteze cu ușurință pentru diferitele condiții ale evenimentelor viitoare, cum ar fi diferiți expozanți, noi aranjamente de cabine sau chiar un loc diferit.

Au implementat bineinteles beaconi.

beacons-at-trade-shows-panorama

Soluția și implicațiile acesteia

Panorama Berlin a colaborat cu LabWerk, un startup din Amsterdam, care a creat aplicații care folosesc beaconi, care au dezvoltat SDK-ul și au integrat noua funcție în aplicația existentă. Beaconizarea locului cu aproximativ 200 de beaconi a fost în sarcina personalului evenimentului. (În cazul în care vă întrebați, aplicația a funcționat perfect, implementările mari de beaconi nu sunt atât de grele!)

„Am lucrat și cu alți producători, dar beaconii Kontakt.io s-au dovedit a fi cei mai stabili și mai flexibili. Funcțiile de gestionare a consumului, un departament de suport foarte bun și o oportunitate de a utiliza propriul SDK sunt factori-cheie pentru care recomandăm clienților Kontakt.io.”

Floris Boekel, CEO și co-fondator al LabWerk

Ca urmare, aplicația a primit o hartă nouă, care a arătat poziția unui utilizator, standul de destinație selectat și un posibil traseu. Este posibil să nu vă pară o caracteristică extrem de interesantă, dar, fără îndoială, a fost de ajutor.

Participanții s-au gândit și la asta; deși nu au existat notificări push sau alte stimulente declanșate de aplicații, 70% dintre utilizatorii aplicației au utilizat navigarea cu ajutorul beaconilor de mai multe ori.

Care este secretul unui astfel de rezultat? Există sute de moduri de a folosi beaconi la evenimente, dar Panorama Berlin a ales unul care să răspundă cu adevărat nevoilor participanților lor. Dacă doriți, de asemenea, să accelerați implicarea utilizatorilor cu beaconii, începeți cu ceva la îndemână. Poate că nu va schimba lumea IoT, dar cu siguranță va funcționa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top